Op weg naar Rome - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Pierre Linden - WaarBenJij.nu Op weg naar Rome - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Pierre Linden - WaarBenJij.nu

Op weg naar Rome

Door: Pierre van der Linden

Blijf op de hoogte en volg Pierre

30 Mei 2017 | Nederland, Helmond-'t Hout

Na vorig jaar een mooie fietstocht te hebben gemaakt naar Santiago de Compostela. Gaat dit jaar de reis naar Rome.

Op 15 juni vertrek ik vanaf Mierlo-Hout richting Rome en volg ik de Pelgrimsroute van Hans Reitsma.
De route gaat via Roermond, Koblenz, Heidelberg, Augsburg, Garmisch-Partenkirchen, Trento, Verona, Ferrara, Siena richting Rome.

De eerste, zes dagen wordt ik vergezeld door mijn fietsmaat Willie Langewouters tot ongeveer Heidelberg.

De doelstelling is om ook terug te fietsen, maar dan voor een groot deel volgens de pelgrimsroute van Paul Benjaminse die via Zwitserland richting Basel - Maastricht terug gaat.

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden om mij te volgen.

Met sportieve groet,
Pierre van der Linden



  • 30 Mei 2017 - 21:44

    Herman.kockx:

    Pierrot
    Ik heb steeds mijn petje afgedaan voor jouw zowel op professioneel vlak als op privé vlak voor wat je hebt gepresteerd en gerealiseerd . Hetgeen je nu gaat doen tart alle. Erbeelding. Ik kijk uit naar je dagelijkse reisverslag en hoop dat je reis voorspoedig verloopt
    Het ga je goed
    Ik duim vlot je

  • 30 Mei 2017 - 21:53

    Els:

    Succes zwager !

  • 30 Mei 2017 - 21:54

    Bert Kreder:

    Hoi Pierre,
    Een enorme onderneming, waar de meeste mensen met de auto al tegenop zouden zien. Werkelijk een immense prestatie, die jou zeker gaat lukken. Ik kijk ernaar uit om je van dag tot dag te gaan volgen. Heel veel succes en gauw tot ziens.

  • 30 Mei 2017 - 22:01

    Alex:

    Hey Pierre,

    Heel veel succes met deze lange maar ook mooie fietstocht.

    Ik blijf je volgen.

  • 30 Mei 2017 - 22:30

    Leo:

    Hey Pierre,
    Belofte maakt schuld. Maar ook dit gaat jou gewoon lukken.
    Heel veel succes.
    Leo

  • 30 Mei 2017 - 22:46

    Wim Raaijmakers:

    Ook ik kijk weer met plezier en nieuwsgierigheid uit naar je reisverslag. Al vast petje af.

  • 30 Mei 2017 - 23:43

    Petrie En Willem:

    Zo je gaat weer een mooie rit maken. Heel veel succes en leuk om je te volgen

  • 31 Mei 2017 - 09:04

    Fred En Marian:

    Heel veel plezier en succes.
    Wij zijn weer benieuwd Pierre

  • 31 Mei 2017 - 12:35

    Ina:

    Ik wens je veel fiets en reisplezier toe. Blijf je graag volgen. Succes!

  • 31 Mei 2017 - 20:03

    Ton Van Mierlo:

    Hoi Pierre, Kerel ik wist dat je weer in de startblokken stond maar niet wanneer je zou vertrekken.
    De route heen ken ik niet, zij het dat Verona mij als gevolg van gevaar voor eigen leven als muziek in de oren klinkt. Verona doe je ook weer aan als je de route van Benjaminse terug wilt gaan fietsen. Tijdens mijn fietstocht van uit Venetië ( o.a. met Wim Raaijmakers) werden we overvallen door 2 wilde rondborstige dames in een Romijns legerkostuum. Ze willen dat je met hen op de foto gaat en dan gebeurt het, je wordt nog net niet uitgekleed maar het scheelt niet veel. Je bent dus gewaarschuwd.
    Op de terugweg kom je ook langs het huis van Benjaminse, als hij thuis is moet je beslist aanbellen dat stelt hij zeer op prijs.
    Ik zal je niet veel kunnen volgen om dat ik zelf ook weg ga en op de meeste plekken waar ik vertoef geen internet beschikbaar is.
    Pierre succes met je voorbereiding en genieten is mijn advies.
    Gr. Ton van Mierlo

  • 31 Mei 2017 - 21:12

    Mario Cipolini:

    veel fietsplezier gewenst en ik hoop wel wat mooie foto's te zien en niet alleen van kerken.Nog een tip voor de eerste 6dagen oordopjes.

  • 05 Juni 2017 - 22:33

    Wien:

    Pierre, veel succes en zeker veel plezier tijdens je tocht

  • 06 Juni 2017 - 19:38

    Henk En Janice:

    Hoi Pierre, je komt steeds dichter bij de vertrekdatum. Wellicht stijgt de spanning ook een beetje. Alvast heel veel succes gewenst van ons!

  • 11 Juni 2017 - 21:08

    Marja:

    hoi pierre
    weer veel fietsplezier gewenst.
    En we gaan je zeker volgen
    gr marja

  • 14 Juni 2017 - 20:25

    Marja Breda:

    Dag Pierre,
    Vandaag nog een dag van afscheidnemen en morgen begin je aan weer een fantastische fietstocht.
    Ik wens je een hele goeie reis en hoop dat je er weer ontzettend van gaat genieten. Wij genieten dan middels je reisverslagen weer gezellig mee!
    Veel succes en een dikke kus uit breda

  • 14 Juni 2017 - 21:31

    Frank Van Der Velden:

    Pierre, heel veel succes en geluk tijdens je tocht nar Rome. Ik wens je heel mooi weer, veel gezondheid en ontelbaar veel mooie momenten tijdens je tocht. Toi toi, ik ga je volgen.

  • 15 Juni 2017 - 15:29

    Miesi:

    handjes in de hoogte, handjes in de zij, voetjes op de pedalen, oogjes op de weg, en ga zo nog maar even door. UT karakter van je geeft steeds meer versiering! respect!!!!!!
    alle goeds, veel plezier, en fietsgenot.
    mocht je de paus tegenkomen doe hem dan de groeten. mies ik volg je,,,,,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pierre

Hallo, mijn naam is Pierre van der Linden en mijn eerste fietstocht was in 2016 naar Santiago de Compostela. in 2017 ben ik naar Rome geweest en in 2018 is de planning naar Praag. Wil je mij blijven volgen laat dan je mailadres even weten.

Actief sinds 19 Dec. 2015
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 49860

Voorgaande reizen:

15 Juni 2018 - 31 Juli 2018

Op de fiets naar Praag 2018

15 Juni 2017 - 31 Juli 2017

Op weg naar Rome 2017

15 Juni 2016 - 21 Juli 2016

Op weg naar Santiago de Compostela 2016

Landen bezocht: