Onthaald door mijn fietsvrienden. - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Pierre Linden - WaarBenJij.nu Onthaald door mijn fietsvrienden. - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Pierre Linden - WaarBenJij.nu

Onthaald door mijn fietsvrienden.

Door: Pierre van der Linden

Blijf op de hoogte en volg Pierre

23 Juli 2017 | Nederland, Helmond-'t Hout

Onthaald door mijn fietsvrienden.

Zondag 23 juli, van Bemelen naar Mierlo-Hout over 108 km

Het was de laatste dag naar huis toe. Maar gisteravond wist ik weer dat ik in Nederland was. Het regende behoorlijk toen ik mijn verhaal aan het schrijven was. Om 23:00 begon het nog te onweren ook. En tussen de lichtflits en de donderslag zat op een gegeven moment niet meer als 5 tellen, dus ben ik mijn tent uitgegaan en naar het toiletgebouw gelopen om daar een half uurtje te schuilen tot het onweer over was.

Vanmorgen weer op tijd wakker, dat gaat automatisch zonder wekker en om 07:00 uur op de fiets. Ik had gisteravond een route bedacht waarbij ik de LF7 fietsroute zou volgen tot aan het kanaal in Maasbracht. Echter in Maastricht viel het niet mee omdat daar nog veel open ligt en straten en fietspaden afgesloten zijn. Toen ik Maastricht uitwas ging het via de Maas richting België en zo kwam ik door Maaseik en ging het uiteindelijk weer richting Nederland en als laatste door het witte dorp Thorn om daar na langs het kanaal naar Nederweert te fietsen. Halverwege het kanaal werd ik onthaald door mijn fietsvrienden. Samen met hen heb ik de laatste kilometers afgelegd en in Mierlo-Hout stond mijn familie te wachten en hebben we lekker soep gegeten, dan geeft het toch een fijn gevoel om weer thuis te zijn.

Het was een avontuur waar ik veel plezier aan heb beleeft en waar ik weer meer ervaring heb opgedaan, maar ook best wel zwaar was. Maar als je dan gedoucht hebt en weer in je tentje zit dan ben je dat alweer vergeten.

Tot slot ben ik blij dat ik weer gezond thuis ben gekomen en dat ik met veel plezier elke dag een verslag kon schrijven, maar vooral blij dat het door vele is gelezen en dat ik zoveel leuke reacties daarop kreeg.

Vanaf deze plaats wil ik dan ook iedereen bedanken voor het meeleven tijden mijn reis.

Met vriendelijke groet.
Pierre

  • 23 Juli 2017 - 22:34

    Peter En Karin Van Lierop :

    Hoi Pierre,

    Wij zijn ergens vanaf half juli jouw fietstocht gaan volgen en lezen natuurlijk jouw reisverhalen.
    Het geeft een mooi beeld van de route en jouw ervaringen. Wij hebben je met veel plezier gevolgd en gaan het bij een nieuwe tocht zeker eerder doen.
    Natuurlijk zijn we blij dat je weer heelhuids in Mierlo-hout bent aangekomen bij je familie.
    Er ligt nog ergens een afspraak dat jij jouw belevenissen in Mierlo komt vertellen. Dit hopen we van harte.
    Voor nu geniet van de mooie herinneringen en rust lekker uit.

    Hartelijke groet,
    Peter en Karin

  • 24 Juli 2017 - 00:33

    Fred En Marian:

    Het was weer mooi jou gevolgd te hebben tijdens je reis.
    Ben benieuwd wat de volgende gaat worden.
    Van harte proficiat Pierre en gelukkig zonder ongelukken weer thuis.
    Gr. Fred en Marian

  • 24 Juli 2017 - 06:35

    Leo Van Turnhout:

    Beste Pierre,
    Het was weer fantastisch om jouw tocht zowel heen als terug dagelijks te volgen. Het is wederom een prestatie van formaat. Gelukkig heelhuids weer thuis met een mooi avontuur wat ze jouw niet meer afpakken.
    Geniet nog flink na en rust goed uit. Vannacht weer een vertrouwd bed en nergens slaapt het beter!
    Rens en ik beginnen na 2 dagen New York aan ons avontuur dwars door de VS.
    We spreken elkaar.

    Groet, Leo

  • 24 Juli 2017 - 06:57

    Herman Kockx:

    Pierre een goede ochtend
    met veel belangstelling en interesse heb ik jouw verslagen iedere dag gelezen. Zoals reeds herhaaldelijk gemeld petje af voor jouw prestaties. Waar gaat de volgende fietstocht heen.
    Proficiat voor je prestaties.
    Hopelijk tot binnenkort
    Herman

  • 24 Juli 2017 - 08:24

    Ina:

    Welkom thuis!

  • 24 Juli 2017 - 08:35

    Marja Breda:

    WELKOM THUIS Pierre!! Petje af voor weer een geweldig staaltje van doorzettingsvermogen. Het was erg leuk om mee te kunnen reizen door het lezen van je gezellige reisverslagen. Bedankt!

  • 26 Juli 2017 - 07:25

    Henk's En Janice :

    Proficiat Pierre met alweer een fantastische prestatie!
    Het was heel fijn jouw aventuren te kunnen volgen. Welkom terug op 't Hout en hopelijk kun je af en toe eens lekker uitslapen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pierre

Hallo, mijn naam is Pierre van der Linden en mijn eerste fietstocht was in 2016 naar Santiago de Compostela. in 2017 ben ik naar Rome geweest en in 2018 is de planning naar Praag. Wil je mij blijven volgen laat dan je mailadres even weten.

Actief sinds 19 Dec. 2015
Verslag gelezen: 1169
Totaal aantal bezoekers 49858

Voorgaande reizen:

15 Juni 2018 - 31 Juli 2018

Op de fiets naar Praag 2018

15 Juni 2017 - 31 Juli 2017

Op weg naar Rome 2017

15 Juni 2016 - 21 Juli 2016

Op weg naar Santiago de Compostela 2016

Landen bezocht: