Tablet werkt niet meer - Reisverslag uit Dishoek, Nederland van Pierre Linden - WaarBenJij.nu Tablet werkt niet meer - Reisverslag uit Dishoek, Nederland van Pierre Linden - WaarBenJij.nu

Tablet werkt niet meer

Door: Pierre van der linden

Blijf op de hoogte en volg Pierre

26 Juli 2018 | Nederland, Dishoek

Beste mensen
Ik krijg mijn tablet niet opgestart dus even geen verhaal of foto’s
Hoop dat ik het snel opgelost krijg

• 27 Juli 2018 - 10:23

Ton Van Mierlo:

Och Pierre, die tablet heeft als jou belevenissen van dichtbij beleeft. ook hij is er stil van geworden.
    ook jouw bedje in Helmond begint in het zicht te komen, ik vermoed dat jullie zondag 29 juli thuis zullen komen. Het ritme van de afgelopen weken zul je weer van je af moeten schudden.

succes samen en nog een paar mooie dagen samen

Ton en Margot

• 27 Juli 2018 - 10:29

Ton Van Mierlo:

vergeet ik nog te schrijven, mocht de LF 13 naar huis trappen zul je zeker weer langs de kapel komen waar we het lek gevonden hadden in 2016, onder het toeziend ook van Marie, en even geschuild hebben voor de regen. ge gaat dus wederom een mooi stuk natuur te gemoed.

gr. Ton