Mijn Maat mijn Fiets - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Pierre Linden - WaarBenJij.nu Mijn Maat mijn Fiets - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Pierre Linden - WaarBenJij.nu

Mijn Maat mijn Fiets

Blijf op de hoogte en volg Pierre

23 Februari 2016 | Nederland, Helmond-'t Hout

• Mijn nieuwe fiets
Daar is hij dan mijn nieuwe fiets. de Santos Travelmaster 2.9 met een 14 versnellingsRollofnaaf met riem overbrenging. Een fiets waar ik reuze trots op ben. Met deze fiets wil ik van Helmond naar Santiago de Compostela trappen. de start is op 15 juni a.s. Maar om alles goed in te rijden en goed voorbereid te zijn maak ik eerst op 13 mei een fietstocht door Nederland, samen met Ton van Mierlo(antoniosolo) en Wim Raaijmakers. Het wordt een tocht van Winschoten naar Breda via de LF9 route en van Breda naar Helmond via LF13 totaal 525 km. Wil je ons blijven volgen.
Kijk dan op: CornuytenvanTon.waarbenjij.nu

• 23 Februari 2016 - 21:39

Rob :

Gaaf

• 04 Juni 2016 - 11:38

Maarten:

He Pierre, de datum komt steeds dichterbij.
    We hebben net gekeken naar de verslagen met de r Kornuiten. Heel gaaf en een prachtige voorbereiding.
    We kijken uit naar je verslagen.

groet, M&M

• 14 Juni 2016 - 15:57

Ton Van Mierlo:

Pierre, voor morgen een goede start, tracht goed te slapen. Ik ben er zeker van dat je deze pelgrimsmissie zult volbrengen. Ik geef je een kruis op je voorhoofd ter bescherming voor een goede reis. een groet, op afstand, aan Anja die ook jou beschermd op je reis.

Mvg Ton en Margot van Mierlo vanuit Bali

• 18 Juni 2016 - 11:41

Peter En Anita:

Hoi Pierre,
    Veel succes met je reis en Anja kijkt over je schouder mee zodat je het gaat halen.
    Lieve groetjes van ons.