Mijn Maat mijn Fiets - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Pierre Linden - WaarBenJij.nu Mijn Maat mijn Fiets - Reisverslag uit Helmond-'t Hout, Nederland van Pierre Linden - WaarBenJij.nu

Mijn Maat mijn Fiets

Blijf op de hoogte en volg Pierre

23 Februari 2016 | Nederland, Helmond-'t Hout

• Mijn nieuwe fiets
Daar is hij dan mijn nieuwe fiets. de Santos Travelmaster 2.9 met een 14 versnellingsRollofnaaf met riem overbrenging. Een fiets waar ik reuze trots op ben. Met deze fiets wil ik van Helmond naar Santiago de Compostela trappen. de start is op 15 juni a.s. Maar om alles goed in te rijden en goed voorbereid te zijn maak ik eerst op 13 mei een fietstocht door Nederland, samen met Ton van Mierlo(antoniosolo) en Wim Raaijmakers. Het wordt een tocht van Winschoten naar Breda via de LF9 route en van Breda naar Helmond via LF13 totaal 525 km. Wil je ons blijven volgen.
Kijk dan op: CornuytenvanTon.waarbenjij.nu

  • 23 Februari 2016 - 21:39

    Rob :

    Gaaf

  • 04 Juni 2016 - 11:38

    Maarten:

    He Pierre, de datum komt steeds dichterbij.
    We hebben net gekeken naar de verslagen met de r Kornuiten. Heel gaaf en een prachtige voorbereiding.
    We kijken uit naar je verslagen.

    groet, M&M

  • 14 Juni 2016 - 15:57

    Ton Van Mierlo:

    Pierre, voor morgen een goede start, tracht goed te slapen. Ik ben er zeker van dat je deze pelgrimsmissie zult volbrengen. Ik geef je een kruis op je voorhoofd ter bescherming voor een goede reis. een groet, op afstand, aan Anja die ook jou beschermd op je reis.

    Mvg Ton en Margot van Mierlo vanuit Bali

  • 18 Juni 2016 - 11:41

    Peter En Anita:

    Hoi Pierre,
    Veel succes met je reis en Anja kijkt over je schouder mee zodat je het gaat halen.
    Lieve groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pierre

Hallo, mijn naam is Pierre van der Linden en mijn eerste fietstocht was in 2016 naar Santiago de Compostela. in 2017 ben ik naar Rome geweest en in 2018 is de planning naar Praag. Wil je mij blijven volgen laat dan je mailadres even weten.

Actief sinds 19 Dec. 2015
Verslag gelezen: 833
Totaal aantal bezoekers 49928

Voorgaande reizen:

15 Juni 2018 - 31 Juli 2018

Op de fiets naar Praag 2018

15 Juni 2017 - 31 Juli 2017

Op weg naar Rome 2017

15 Juni 2016 - 21 Juli 2016

Op weg naar Santiago de Compostela 2016

Landen bezocht: